Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ձայն ունե՞ս` պահիր երգելու համար

Ձայն ունե՞ս` պահիր երգելու համար
22.01.2013 | 01:16

-Ձայն ունե՞ս` պահիր երգելու համար: Չես տեսնո՞ւմ` էս յաշիկը վաղուց լցրել-պլոմբել են:

Դիտվել է՝ 3233

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

�é—„/1340639978" rel="nofollow">Անդրադարձ
06.09.2024